Hjälp

Välkommen till mSpys sida med svar på ofta förekommande frågor – här kan du få svar på dina frågor om mSpy. Du får hjälp med allt från nedladdning och installering till övervakningsinformation, här finner du guidning till all mSpys service.

Vad gör jag om min fråga inte finns med?

Hittar du inte svaret på din fråga här, vänligen kontakta vårt supportteam på support@mspy.com. Vi är alltid glada över att vara till hjälp.

  1. Vad är mSpy? Hur fungerar det?
  2. Garanterar ni att min integritet skyddas?
  3. Vad är poängen med att använda mSpy?
  4. Hur kommer jag på ett enkelt sätt igång med mSpys övervakningsprogram?
  5. På vilka mobiler fungerar mSpy?
  6. Hur kan jag vara säker på att mSpy kommer att fungera?
  7. Hur övervakar jag anställda med mSpy?
  8. Vilka betalningssätt accepterar ni?
  9. Hur får jag tag på applikationen?
  10. Hur installerar jag mSpy?
  11. Fungerar mSpy oavsett måltelefonens tjänsteleverantör?
  12. Varför kan endast telefoner med aktiverat internet användas som målenhet för mSpys applikation?
  13. Syns uppgifter om var någonstans som internetanslutningarna gjorts på telefonräkningen?
  14. Hur tar jag reda på om någon installerat mSpy på min telefon?
  15. Stöder min telefons tjänsteleverantör applikationen?
  16. Kan mSpy ställas in för att spela in omgivningen vid specifika tidsintervaller?
  17. Var kan jag se uppfångade sms, samtalshistorik, e-post och gps-uppgifter?
  18. Vad gör jag om jag behöver teknisk support?




1. Vad är mSpy? Hur fungerar det?
mSpy är en ospårbar programvara för smartphones som diskret håller koll på sms, samtalshistorik, kalenderinformation; den spelar in konversationer; fastställer telefonens gps-koordinater och visar målenhetens position på en lämplig karta. Programvaran måste installeras direkt på mobilenheten du vill övervaka. Fysisk tillgång till mobilenheten du vill bevaka behövs endast vid det tillfälle då programvaran installeras. Det går att närsomhelst på distans ändra inställningarna via kontrollpanelen. När mSpy installerats framgångsrikt, har all data inom bara tjugo minuter laddats upp i din privata kontrollpanel som kan nås från vilken PC eller internetansluten enhet som helst, även om informationen blivit raderad av telefonens ägare. När köpet slutförts får du ett e-postmeddelande med detaljerade riktlinjer för installation och upprättning.

OBS: Målenheten (telefonen du avser övervaka) måste ha tillgång till internet och vara kompatibel med vår applikation. Kontrollera om det finns stöd för modellen. Observera att programvaran körs på de populäraste plattformarna, inklusive BlackBerry och Symbian!

mSpy

Tillgänglighet: användaren får tillgång till aktiviteterna på den övervakade telefonen dygnet runt från sin dator.
Prisvärdhet: mSpy är en kostnadseffektiv lösning.
Effektivitet: mSpy är den mest effektiva och användarvänliga mjukvaran på marknaden.
Enkelhet: applikationen kan användas av både nybörjare och tekniskt kunniga.
↑Upp
2. Garanterar ni att min integritet skyddas?
Vi varken samlar in eller lagrar personlig information om våra klienter och vi tillgängliggör den aldrig för tredje part. Dessutom följer mSpy aktivt den integritetspolicy som garanterar skydd för privatlivet genom att kryptera strikt konfidentiella aktivitetsloggar.


3. Vad är poängen med att använda mSpy?
Att övervaka anställdas mobiltelefonanvändning och att försäkra sig om att ens barn är trygga är de populäraste sätten att använda mSpy. Dessutom kan man granska loggar online när som helst.


4. Hur installerar jag mSpy?
När köpet genomförts skickas ett mejl till dig, som innehåller lösenordet till din kontrollpanel på mSpy. För att byta lösenord går du in på panelinställningar.

Steg 1. Logga in på din kontrollpanel och följ installationsinstruktionerna som guiden ger dig.

När du loggat in kommer guiden att be dig fylla i vilket operativsystem målenheten har och installera övervakningsprogramvaran. Installationen tar bara ett par minuter.

Steg 2. Guiden visar dig kombinationskoden.

Efter att du installerat mSpy slår du kombinationskoden du fått av guiden på måltelefonen.

Steg 3. Granska den data som programvaran inhämtat online.

Om alla inställningar är konfigurerade kommer du att kunna granska de första loggarna inom bara några minuter. Grattis! Nu övervakas alla aktiviteter på måltelefonen och kan granskas när som helst via ditt privata konto på mSpy.


5. 5.    På vilka telefoner fungerar mSpy?
mSpy måste installeras på mobilenheten du vill övervaka. Applikationen är kompatibel med alla mobila enheter som drivs av BlackBerry, iPhone, iPad, Android, Symbian och Windows OS (Apple, BlackBerry, Samsung, HTC, Nokia, Motorola, Huawei, Philips, LG, Sony Ericsson, Google, MEIZU, ZTE och Acer).

Var god kontrollera här om mSpy kan köras på din mobilmodell.


6. Kan jag vara säker på att mSpy kommer att fungera?
Vi kan lova dig att vår övervakningsprogramvara för mobiltelefoner är helt pålitlig. Vi är så säkra på kvaliteten av vår produkt att vi har en 10-dagars återbetalningsgaranti för alla våra kunder. Om det finns något som du inte gillar i applikationen, kan du få dina pengar tillbaka inom 10 dagar efter köpet. För att ta reda på mer om vår fullständiga återbetalningspoliticy, var god besök denna sida.


7. Hur övervakar jag anställda med mSpy?
Vill du kontrollera om dina anställda endast använder sina arbetstelefoner i arbetsrelaterade syften och om de följer företagets etiska riktlinjer och uppför sig i överensstämmelse med företagets förtroendepolicy? Stilla dina tvivel genom att använda mSpys applikation! Ladda helt enkelt ner mjukvaran och håll koll på allt som sker på deras telefoner.


8. Vilka betalningssätt accepterar ni?
Det är möjligt att betala genom att använda följande:

Visa/Mastercard
Bank/Banköverföring
American Express
Discover/Novus
Diners Club
PayPal
Fax
JCB

9. Hur får jag tag på applikationen?
Eftersom mSpys programvara är en digital produkt, sker leveransen elektroniskt. Du slipper fraktkostnader! När köpet är bekräftat, får du ett välkomstmejl som innehåller en länk som ska skrivas in i måltelefonens webbläsare. Programvaran kan också installeras via din kontrollpanel.

Du kan göra det när som helst. Om du inte har mottagit något melj direkt efter att köpet slutförts, kontrollera först din skräppost, eftersom mejl som inte är skräp ibland kan klassificeras som det och hamna i skräpkorgen. Observera att det kan dröja upp till fyra timmar att processa vissa betalningar.


10. Hur installerar jag mSpy?
Du måste installera mSpy direkt på enheten du kommer att bevaka. Installationsinstruktionerna varierar beroende på vilket operativsystem din telefon har. För att installera mSpy, loggar du helt enkelt in på din kontrollpanel på mSpy här, välj hjälp i menyn och följ anvisningarna som finns i vår användarmanual online för måltelefonens (telefonen du kommer att bevaka) specifika operativsystem.


11. Fungerar mSpy oavsett måltelefonens tjänsteleverantör?
mSpy går att köra oavsett läge. Enda kraven på målenheten är att:

den är kompatibel med mSpy (kontrollera här )
har tillgång till internet under minst tio minuter om dagen

12. Varför kan endast telefoner med aktiverat internet användas som målenhet för mSpys applikation?
Måltelefonens internet måste vara aktiverat för att mSpy ska kunna skicka den insamlade informationen från den övervakade enheten till din kontrollpanel. Tillgång till internet behövs också för att kunna ladda ner applikationen till målenheten.


13. Syns uppgifter om var någonstans som internetanslutningarna gjorts på telefonräkningen?
Nej. Telefonräkningen kan endast innehålla information om den totala mängden data som överförts eller tid som förbrukats; inga uppgifter om anslutningskällor eller applikationer som använt sig av internet. Därför är mSpy osynligt för användaren av måltelefonen.


14.    Hur tar jag reda på om någon installerat mSpy på min telefon?
Det är omöjligt.

I motsats till annan liknande programvara kan mSpy hanteras utan de smskommandon som dyker upp i meddelandemappen på måltelefonen. Mängden data som laddas upp på servern överstiger aldrig 100 kb och går obemärkt förbi måltelefonens ägare när telefonräkningen kommer. Dessutom kan mSpys applikation skryta med en bevisat obetydlig batterikonsumtion så att målenheten fungerar som vanligt. Det är så gott som omöjligt för måltelefonens ägare att upptäcka mSpys programvara eftersom den kan kontrolleras online utan märkbar anslutning mellan servern och måltelefonen.


15.    Stöder min telefons tjänsteleverantör applikationen?
mSpy används på alla kompatibla telefoner oberoende av nätverk, tjänsteleverantör eller plats. Du kommer att ha full tillgång till mSpys data även om telefonen är i långtbortistan. Enda kraven för att mSpy ska fungera är att måltelefonen drivs av ett operativsystem som stöder programmet och har tillgång till internet, vilket innebär att majoriteten av alla mobiler som finns på marknaden är kompatibla med mSpy!


16.    Kan mSpy ställas in för att spela in omgivningen vid specifika tidsintervaller?
Ja.

mSpy erbjuder alternativet att sätta på mikrofonen på målenheten så att du kan lyssna på mobiltelefonens omgivning och spela in alla konversationer. För att aktivera detta alternativ loggar du in på din kontrollpanel, väljer kommandomenyn och ställer in tidsintervallet då alla konversationer som förs nära måltelefonen ska spelas in. För att lyssna på inspelningarna går du till sidan ”granska inspelningar” i din kontrollpanel.


17.    Var kan jag se inhämtade sms, samtalshistorik, e-post och gps-uppgifter?
Alla prenumerationer har en behändig multifunktionell kontrollpanel som finns tillgänglig på http://www.mspyonline.com/. Så fort köpet är slutfört, skickar vi ett välkomstmejl till dig med inloggningsdetaljer till ditt privata konto, där du kan följa aktiviteterna på telefonen du vill övervaka.

Första loggarna med uppfångade sms, samtalsdetaljer, e-post, register över besökta webbsidor, meddelanden på sociala nätverk, gps-positioner och mycket mer kan ses tjugo minuter efter konfigurationen av telefonnumret. Sidofältet till vänster innehåller statistikmenyn. Din kontrollpanel i mSpy gör det möjligt för dig att enkelt övervaka måltelefonen i realtid.


18.    Vad gör jag om jag behöver teknisk support?
Vi erbjuder gratis teknisk support online dygnet runt till alla våra kunder. Behöver du kontakta vårt supportteam via e-post? Du kan nå teamet på support@mspy.com eller så kan du skicka en supportförfrågan här och vi kommer snart att svara dig med detaljerade instruktioner om hur du kan lösa ditt problem.